Telenet en TBWA brengen de omroepers terug

Twee weken lang nemen de iconische televisieomroepers Luc Appermont, Paul Codde, Alexandra Potvin en Rachel Frederix Vlaanderen mee terug naar de jaren ’80 en kondigen ze allerhande filmpjes op YouTube aan. 

Hoe deden we de dingen vroeger nu ook alweer? Met de Vollenbak Vooruit campagne katapulteert Telenet heel Vlaanderen nu al enkele maanden terug naar de tijd van analoog en offline. Met Villa84 bijvoorbeeld, en vanaf datum 2016 met de YouTube Omroepers. Want, televisiekijken, hoe ging dat vroeger ook alweer?

Om dat te achterhalen kondigen Luc Appermont, Paul Codde, Alexandra Potvin en Rachel Frederix twee weken lang allerhande filmpjes op YouTube aan. Net zoals in ‘80, maar dan op de televisie van vandaag.

Voor deze campagne kregen tal van bestaande YouTube-filmpjes een gepaste aankondiging. Wie bijvoorbeeld Rihanna als zoekterm op YouTube gebruikt, ziet Luc Appermont badgal Riri aankondigen. Tip: probeer zeker eens de zoektermen Funny cats, Urban Hip Hop, FC De Kampioenen of Mister Bean.

Wij, en de voltallige ploeg, wensen u alvast veel kijkplezier.

 

Contacteer ons
Isabel Broes
Isabel Broes
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\ was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels