Telenet en TBWA gaan en blijven gaan met WIGO, de eerste all-in voor gezinnen en bedrijven.

Telenet en TBWA lanceren WIGO, de eerste Belgische all-in telecomformule voor gezinnen en bedrijven. Hiermee wordt de barrière tussen vast en mobiel eindelijk doorbroken. Want of klanten nu thuis zijn of onderweg, ze willen gewoon op de beste manier verbonden zijn. En daarom is er nu WIGO met onbeperkt bellen zowel vast als mobiel, internet thuis en onderweg, digitale tv kijken op alle schermen én een volle pot mobiele data om te verdelen. Allemaal in één makkelijke oplossing. 

Met WIGO ben je als gezin of bedrijf niet te stoppen. Onder het motto “Gaan en blijven gaan” creëerde TBWA een verrassende campagne. In de commercial en online video volgen we onstopbare Slinkies die symbool staan voor het product: blijven gaan waar je ook gaat. In outdoor staan dan weer de letters van WIGO centraal. Met een in your face, kleurrijk design komen we WIGO overal tegen: in abribussen, billboards, als aangeplakte affiches op onverwachte plaatsen, en in opvallende animaties in digitale media. Special outdoor, zoals non-stop doordraaiende abribussen en trivisions, geeft deze campagne extra vaart. De campagne loopt vanaf nu maandag en blijft nog 8 weken gaan.

Contacteer ons
Isabel Broes
Isabel Broes
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium