Telenet en TBWA gaan terug naar het ontstaan van moderne technologie

Moderne technologie heeft ons leven veel veranderd. Maar hoe deden we de dingen vroeger ook alweer?

Bij Telenet zijn we al vanaf het begin fan van de nieuwste technologieën, daarom lanceerden wij als pionier supersnel internet en digitale tv in Vlaanderen.

Maar hoe deden we de dingen vroeger ook alweer?
Hoe maakten we spreekbeurten zonder internet?
Waarom was een lief ‘buiten de zone’ zo’n ramp?
En waren zondagavondfilms gezelliger zonder al die smartphones?

Om dat te weten te komen hebben wij het zotte idee gekregen om eens terug te gaan naar de tijd waarin alles nog moest uitgevonden worden.

Daarom gaan we met heel Vlaanderen naar de tijd van analoog en offline. In leuke tv spots, met toffe gadgets zoals 80’s badges, met plezante weetjes en old-school acties.

Even helemaal terug naar het ontstaan van alles wat het leven vandaag makkelijker maakt. Of wat toen net charmanter en plezanter was.

Kortom, met z’n allen even terug in de tijd… om daarna opnieuw te innoveren en weer Vollenbak Vooruit te gaan.

Persbericht

DOCX - 170 Kb

Radiospot 40s - Camping supersnel internet

MP3 - 1.5 Mb

Radiospot 40s - Voetbal

MP3 - 1.5 Mb

Isabel Broes


Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met