Telenet en TBWA lanceren de grote Check & Smile

Telenet gaat als eerste telecomprovider op bezoek bij z’n klanten voor een Check & Smile. Digitaal weliswaar. Iedereen die bij Telenet klant is ontvangt een compleet nazicht via de MyTelenet-app om er zeker van te zijn dat alles vlot loopt. Werkt je verbinding zoals het hoort? Surf je wel veilig genoeg op je netwerk? Past je abonnement nog 100% bij hoe je ermee omgaat? En zijn er exclusieve ​ klantenvoordelen en promoties die je misschien over het hoofd ziet? Dat zijn de kernvragen die nieuwe Check & Smile service van Telenet voor àlle klanten beantwoordt. Geen kleine campagne on the side dus, maar the full monty.

“We zijn op zoek gegaan naar wat onze klanten het meeste missen en dat is proactiviteit. Telenet is er niet alleen om producten en services te verkopen, we moeten er ook voor garant staan dat élke klant er optimaal van kan genieten. Vandaar onze Grote Check&Smile, die voor iedereen klaarstaat in de MyTelenet-app. Zo weet je dat alles vlot loopt, hoe het eventueel nog beter kan en waar je kortingen kan meepikken.”, aldus Marilyn Debisschop, director Brand & Marketing bij Telenet.
“Alles draait om het genieten van de kwaliteit en het vertrouwen in je producten. Zorgeloosheid dus. Dat is de kerngedachte in de campagne. En geef toe: we zijn allemaal jaloers op onze kat. Op dat goddelijke leven van naar niks te moeten kijken omdat alles voor jou gefikst wordt. Geen zorgen, geen gedoe. Zalig.”, vult Thomas Driesen, creatief directeur bij TBWA, aan.

Telenet - Radio.mp3

MP3 - 940 Kb

Creditlist.docx

DOCX - 16 Kb

Persbericht.docx

DOCX - 15 Kb

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met