Telenet en TBWA lanceren de grote Check & Smile
21 juni 2024
Telenet gaat als eerste telecomprovider op bezoek bij z’n klanten voor een Check & Smile. Digitaal weliswaar. Iedereen die bij Telenet klant is ontvangt een compleet nazicht via de MyTelenet-app om er zeker van te zijn dat alles vlot loopt. Werkt je verbinding zoals het hoort? Surf je wel veilig genoeg op je netwerk? Past je abonnement nog 100% bij hoe je ermee omgaat? En zijn er exclusieve klantenvoordelen en promoties die je misschien over het hoofd ziet? Dat zijn de kernvragen die nieuwe Check & Smile service van Telenet voor àlle klanten beantwoordt. Geen kleine campagne on the side dus, maar the full monty.
“We zijn op zoek gegaan naar wat onze klanten het meeste missen en dat is proactiviteit. Telenet is er niet alleen om producten en services te verkopen, we moeten er ook voor garant staan dat élke klant er optimaal van kan genieten. Vandaar onze Grote Check&Smile, die voor iedereen klaarstaat in de MyTelenet-app. Zo weet je dat alles vlot loopt, hoe het eventueel nog beter kan en waar je kortingen kan meepikken.”, aldus Marilyn Debisschop, director Brand & Marketing bij Telenet.
“Alles draait om het genieten van de kwaliteit en het vertrouwen in je producten. Zorgeloosheid dus. Dat is de kerngedachte in de campagne. En geef toe: we zijn allemaal jaloers op onze kat. Op dat goddelijke leven van naar niks te moeten kijken omdat alles voor jou gefikst wordt. Geen zorgen, geen gedoe. Zalig.”, vult Thomas Driesen, creatief directeur bij TBWA, aan.
Telenet - Radio.mp3
MP3 - 940 Kb
Creditlist.docx
DOCX - 16 Kb
Persbericht.docx
DOCX - 15 Kb