Telenet en TBWA lanceren een WIGO voor iedereen

TBWA laat zien dat Telenet nu écht een WIGO heeft voor elk soort gezin

Families heb je vandaag in alle vormen en maten: groot, klein, jong of oud. Daarom lanceert Telenet een WIGO voor iedereen. Zo blijft WIGO 100% familyproof door élk soort gezin te laten profiteren van het gemak van een all-in.

TBWA laat in de lanceringscampagne de veelheid aan ‘nieuwe’ soorten families zien en toont dat ook kleinere gezinnen nood hebben aan een all-in. Zo zien we in de TV-spot dat de instapuppy’s écht niet hoeven onder te doen voor de babyspammers. Dat de tinderende singles zich eindelijk helemaal kunnen laten gaan. En dat de gescheiden gezinnen dan weer dolgelukkig zijn dat ze dankzij WIGO élke dag zorgeloos een slaapwelkusje op afstand kunnen geven.

Online en op radio blijft TBWA spelen met de tegenstellingen tussen grote en kleine gezinnen, jonge en oude families, gescheiden of niet. Dit zorgt ervoor dat we uiteindelijk vooral één ding onthouden: families zijn allemaal anders, maar WIGO is er nu voor elk in het bijzonder.

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium