Telenet en TBWA laten je voicemailbegroeting inspreken door een bekende Vlaming

Voicemailbegroetingen zijn vaak saai en onpersoonlijk. Velen van ons haken al af nog voor de beep zijn ding heeft gedaan. King & Kong vond het dan ook hoog tijd om daar iets aan te doen. Want King & Kong is niet alleen belachelijk veel bellen zonder tellen, King & Kong is ook belachelijk plezant. Daarom lanceren Telenet en TBWA vandaag de King en Kong voicemailmaker!

Met de King & Kong voicemailmaker kan je jouw persoonlijke voicemailbegroeting laten inspreken door een serieus bekende Vlaming.

Wie doet mee? Wel, de enige echte Jan Becaus is volledig at your service. Maar ook Slongs Dievanongs is er ielemaal kleir veur. Of je kan je voicemail een eindeke laten flippen met de Homo Turisticus. Tenzij je liever iedereen begroet met een goeiemorgen, morgen, goeiedag van Nicole en Hugo. Of misschien wil je gewoon wat meer sfeer en gezelligheid in je voicemail met Peter Van Asbroeck. Dat kan ook.

Anyway, aan jou de keuze. Het enige wat je moet doen is jouw persoonlijk begroeting insturen via telenet.be/voicemailmaker. De leukste begroetingen worden op 31 oktober en 7 november live ingesproken. Zit de jouwe erbij, dan wordt die meteen met bijhorend filmpje opgestuurd. De volledige live sessie kan je trouwens online volgen en bekijken. Hoe plezant is dat?! Belachelijk plezant natuurlijk!

CP-Telenet-voicemailmaker-NL.docx

DOCX - 164 Kb

King_Kong_voicemailmaker_HomoTuristicus.mp3

MP3 - 1.3 Mb

King_Kong_voicemailmaker_JanBecaus.mp3

MP3 - 1.3 Mb

King_Kong_voicemailmaker_Nicole_Hugo.mp3

MP3 - 1.3 Mb

King_Kong_voicemailmaker_PeterVanAsbroeck.mp3

MP3 - 1.3 Mb

King_Kong_voicemailmaker_SlongsDievanongs.mp3

MP3 - 1.1 Mb

LanceringKing_Kongvoicemailmaker_Medley.mp3

MP3 - 1.5 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact