Telenet en TBWA maken je met de nieuwe Play fan van de beste series

Telenet lanceert de nieuwe Play. Met vanaf nu ook de strafste lokale en internationale series én alle toppers van HBO: Game of Thrones, The Walking Dead, Gent West, Insecure, Westworld… Heel wat reeksen dus om fan van te worden.

Personages die in je hoofd kruipen, beklijvende intriges, onwaarschijnlijke plotwendingen: in de nieuwe Play zit echt alles om fan te worden van de strafste series. Series waar je voor wakker wil blijven en die je niet meer loslaten.

Daarom opent Telenet samen met TBWA het Play Trailerpark: dé plek waar je kan bingen én slapen in een gepimpte caravan in het thema van Game of Thrones, Gent West, The Sopranos, Insecure, True Blood en The Walking Dead.

Zo kan je verblijven in een streamer die recht uit New Jersey lijkt te komen. De maffiapraktijken van The Sopranos binnenin moet je er wel bijnemen. Wie altijd al eens een nachtje heeft willen doorbrengen in een cel, kan dan weer gaan voor de trailer van Gent West. Inclusief water en brood! Tenzij je het graag nog spannender wil. Want wie durft, kan tussen de zombies slapen van The Walking Dead.

Met de nieuwe Play zie je series zoals je ze nog nooit gezien hebt. En voor je ’t weet ben je… fan.

Het Play Trailerpark is nu al open voor influencers. Vanaf maandag 26 november ook voor het grote publiek. Een exclusief nachtje winnen kan via telenet.be/trailerpark. Online zijn er banners, prerolls en Facebook ads. Maar ook epische radiospots zullen je binnentrekken in de nieuwe wereld van Play. 

Contacteer ons
Ellen Van Praet TBWA
Ellen Van Praet TBWA
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium