Telenet en TBWA raken in nieuwe campagne nooit uitgepraat over Play Sports
23 augustus 2018
Een nieuw voetbalseizoen, dat betekent een nieuwe uitstekende campagne ! Telenet en TBWA hebben een campagne gelanceerd voor Play Sports rond straffe secondes waarover je nooit uitgepraat raakt. Spelmomenten met felle voor- en tegenstanders, prachtige acties, veelbesproken beslissingen... Momenten waarover je kan blijven praten.
Elke uiting van de campagne gebruikt zo’n seconde als vertrekpunt. De online video’s tonen een overzicht van wat zo’n seconde allemaal kan teweegbrengen. De emotionele reacties ter plekke, op sociale media, in kranten en tv-studio’s. Want sommige seconden blijven beroeren.
Een speciale vermelding voor de radiospots. De voice-over die de seconde probeert te omschrijven, wordt constant onderbroken door iemand die er niet over kan zwijgen. Leuk, maar het wordt pas écht verrassend als de acteurs uit de volgende spot ook hun mening willen geven.
Daarnaast werden er nog bierkaartjes gemaakt. Ze bevatten een veelbesproken scene én een prangende vraag die de gemiddelde voetballiefhebber meteen in gang zet en garant staan voor uren gespreksstof, liefst met een pintje.
De campagne is gestart op 20 juli en liep tot 19 augustus.