TELENET EN TBWA SCHEUREN ZORGELOOS DOOR JE HUIS

TELENET EN TBWA SCHEUREN ZORGELOOS DOOR JE HUIS

Elektrische kinderauto? Gepimpt! Tablet op het dashboard? Gemonteerd! Een sterk wifi-signaal dat je overal volgt tijdens het racen door de living, de slaapkamer van de zus, het bureau van de papa en zelfs tot op de oprit? Gefikst! Dankzij de slimme WiFi-pods van Telenet. Dat is het zowat het script van de spot die de campagne aftrapt voor het nieuwe, zorgeloze internet van Telenet.

“Onze WiFi-pods zijn slimmer dan de boosters die je in vele huizen vindt. Ze ‘leren’ als het ware hoe jij, en de mensen waarmee je samenwoont, het internet gebruiken en zorgen ervoor dat je overal de sterkste verbinding hebt. Zo hoeven onze klanten zich daarover geen zorgen te maken. Net zoals de rosse krullenmans in zijn racemachine.”, aldus Inge Debremaeker, Creative Lead bij Telenet.

Thomas Driesen, CD bij TBWA, voegt daar nog aan toe: “Voor in het geval je kind, neefjes of nichtjes het vragen: neen, die auto is niet te koop. En ja, ik wil er ook zo één voor mijn zoon.”. ​ ​ ​

De campagne bestaat, naast de spot, uit radio, OOH en digital.

 

RADIO Telenet IHC.mp3 940 KB
Persbericht.docx 13 KB Creditlist .docx 79 KB

 

 

 

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium