Telenet en TBWA tonen het leven zoals het is: creatief met lockdown

Dat ons leventje fameus overhoop gegooid wordt door de lockdown, da’s op zich niet verwonderlijk. Maar kijk, Vlaanderen begint stilaan zijn draai te vinden. Iedereen weliswaar op zijn manier. Zo springen we meer dan ooit creatief om met social distancing. We houden op een verrassende manier onze business draaiend. We brengen de buitenlucht vindingrijk naar binnen. En we vullen deze zee van tijd in met quality time in de plaats van wasted time.

Dat technologie daarbij een cruciale rol speelt had TBWA al bewezen in haar eerste lockdown film voor Telenet. Vandaag gaat numero duo op antenne, een waardige opvolger die de mindset van de afgelopen dagen op een hartverwarmende en hoopvolle manier in beeld brengt.

Ook deze film werd volledig vanuit een lockdown bedacht en gedraaid. En levert het platform telenetsamenerdoor.be een boel extra tips & tricks op die zowel particulieren als ondernemers inspireren en helpen.

Contacteer ons
Lauren Vandendriessche TBWA\
Lauren Vandendriessche TBWA\
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium