Telenet en TBWA wensen je een fantastisch 2021, zonder goede voornemens.

Telenet en TBWA wensen je een fantastisch 2021, zonder goede voornemens.

Het meest bizarre jaar dat we misschien ooit hebben meegemaakt zit er bijna op. En op het einde van elk jaar komen ze telkens opnieuw opduiken: de goede voornemens. Sommigen zijn ervoor, anderen zijn ertegen, maar Telenet neemt een heel concreet standpunt in dit jaar: we skippen ze gewoon.

Als we voornemens hadden gemaakt voor 2020, dan is de kans groot dat die in het water zijn gevallen. Een grote reis maken, meer naar optredens gaan, genieten van het studentenleven, je fitness-abonnement meer gebruiken, … ze werden allemaal slachtoffer van het coronavirus. En hoewel we het jaar onmogelijk leuk kunnen noemen, zaten er toch heel wat lichtpuntjes in. Positieve dingen die we nooit hadden gedaan zonder het leven in lockdown.  En dat zijn vooral dingen die we ons nooit hadden voorgenomen.

Daarom stelt Telenet in hun kerstspot voor om voor 2021 geen goede voornemens te maken. Die boodschap wordt voorafgegaan door een reeks portretten van verschillende soorten mensen die stuk voor stuk iets hebben gedaan dat ze zich nooit hadden voorgenomen. Van nieuwe hobby’s vinden tot nieuwe vrienden maken. Dat allemaal in een opvallende regie van Bob Jeusette.

Op social en tv kan je de film bekijken, waarvan we ons nooit hadden voorgenomen hem te maken.

Contacteer ons
Jan Veulemans
Ellen Van Praet
Jan Veulemans
Ellen Van Praet
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium