Telenet en TBWA zorgen dat niemand achterblijft

Bijna alles wat we doen, doen we samen met anderen. Onze levens zijn gevuld met talloze groepen van mensen en iedereen hoort wel ergens bij.

Maar contact maken met die groepen gebeurt vandaag heel vaak via technologie. En als je, om welke reden dan ook, geen toegang hebt tot die technologie, krijg je ook moeilijker toegang tot anderen.

Het belang van die groepen tonen we dit eindejaar in een warme campagne met als orgelpunt een spot geregisseerd door Sidney Van Wichelen. Daarin is te zien hoe we slimmer worden in groep, hoe we meer durven, hoe we harder dromen, hoe we er zijn voor elkaar en hoe we er onszelf kunnen zijn. Op school, op het werk, in je vriendenkring, in je zaak, op je hobby, … waar dan ook.

Maar we staan er ook bij stil dat de technologie die ons helpt om bij die groepen te horen, voor iedereen bereikbaar moet zijn. Dat wordt samengevat in de krachtige boodschap “Technologie duwt ons pas vooruit als niemand achterblijft.”

Het is dan ook de missie van Telenet om die technologie te geven aan wie ze nog niet heeft én door ze uit te leggen aan wie ze nog niet begrijpt. Dat doen ze met essential internet: basis internet voor mensen die thuis geen of zeer beperkte toegang hebben tot connectiviteit. Maar ook via De Digitale Versnelling waarbij we elke ondernemer die dat wil helpen online ondernemen.

En ook jij kan meehelpen door Heartware donor te worden en je oude laptop te doneren. Telenet zorgt samen met Ondernemers voor een Warm België dat die, helemaal refurbished, terechtkomt bij wie hem nodig heeft.

Naast de tv spot is de campagne ook zien op social media en te horen op radio.

 

Contacteer ons
Anneleen Coppens Consultant Reputation & PR
Anneleen Coppens Consultant Reputation & PR
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium