Telenet et TBWA nous souhaitent une fantastique année 2021, sans bonnes intentions...

Telenet et TBWA nous souhaitent une fantastique année 2021, sans bonnes intentions...

L'année la plus bizarre que nous ayons jamais connue est (enfin) presque terminée. Et comme à chaque fin d'année, elles arrivent en fanfare: les bonnes intentions. Certains adorent, d'autres détestent. Telenet, cette année, a choisi une troisième voie: les bonnes intentions seront tout bonnement ignorées !

Si vous aviez fait des plans pour 2020, il y a de fortes chances pour qu'ils soient tombés à l'eau. Partir en voyage à l'autre bout du monde, aller à plein de concerts, profiter à fond de votre vie étudiante, rentabiliser votre abonnement à la salle... toutes ces bonnes intentions ont été victimes du virus. Mais bien qu'on ne puisse pas dire que l'année ait été des plus fun, il y a quand même eu pas mal de points positifs. Des choses qu'on aurait jamais faites sans le lock down. Et, dans la plupart des cas, ils s'agit de choses que nous n'aurions jamais pensé faire un jour.

C'est pourquoi Telenet, au lieu de proposer dans son spot de Noël d'énième bonnes intentions pour 2021, nous présente une série de portraits de gens ordinaires ayant fait des choses qui ne leur étaient pourtant jamais venues à l'idée avant. Comme chercher (et trouver !) un nouveau passe-temps ou se faire de nouveaux amis, par exemple...
Des portraits réalisés sous l'impeccable direction de Bob Jeusette.

Sur les réseaux sociaux comme à la télévision, vous ne pourrez passer à côté de ce film que nous n'avons jamais eu l'intention de faire.

Contactez-nous
Jan Veulemans
Ellen Van Praet
Jan Veulemans
Ellen Van Praet
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. If offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, BMW, KBC, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWA\Group, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium