Telenet et TBWA vous rendent fans des meilleures séries avec le nouveau Play

Telenet lance le nouveau Play. Avec encore plus de séries immanquables et tous les succès HBO :  Game of Thrones, The Walking Dead, Gent West, Insecure, Westworld… Un paquet de nouvelles séries dont vous allez devenir fan.

Des personnages qui vous trottent dans la tête, des intriguent qui vous hantent et des rebondissements inattendus : le nouveau Play a de quoi vous rendre vraiment accroc aux meilleures séries. Séries qui vous tiendront éveillés et que vous ne voudrez plus lâcher. 

Voilà pourquoi Telenet et TBWA ouvrent le Play Trailer Camp : l’endroit où vous pourrez binge-watcher vos séries et dormir dans une caravane customisée sur le thème de Games of Thrones, Gent West, Les Sopranos, Insecure, True Blood ou The Walking Dead.

Vous pourrez ainsi profiter d’un séjour dans une caravane Streamer qui semble tout droit venir du New Jersey. A l’intérieur de laquelle s’appliquent les règles mafieuses de la famille Soprano, considérez-vous averti. Quiconque rêve d’une nuit en cellule peut réserver la caravane Gent West. Le pain et l’eau sont inclus ! Et si vous voulez quelque chose de plus animé, passez la nuit (enfin on l’espère) en compagnie des zombies de The Walking Dead.

Avec le nouveau Play vous regarderez vos séries comme jamais auparavant. Et avant de le réaliser... vous serez fan !

Le Play Trailer Camp est déjà ouvert aux influenceurs. Et le sera à partir du 26 novembre au grand public. Une nuit exclusive est à gagner sur telenet.be/trailerpark. Des bannières, prerolls et publicités Facebook complètent le plan online. Ainsi que des spots radio épiques qui vous plongeront dans le nouveau monde de Play.

Contactez-nous
Ellen Van Praet TBWA
Ellen Van Praet TBWA
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium