Telenet et TBWA y vont encore et encore avec WIGO, la première offre all-in pour les familles et les entreprises

Telenet et TBWA lancent WIGO, la première offre télécoms all-in belge, pour les familles et les entreprises. Ainsi la barrière entre fixe et mobile est enfin brisée. Que les clients soient à la maison ou en chemin, ils souhaitent être connectés partout et à tout moment. WIGO permet de téléphoner gratuitement sans limites avec son fixe ou son mobile, de surfer à la maison et partout ailleurs, de regarder la télé digitale sur tous les écrans et de recevoir un pot commun de données mobiles à partager. Tout cela réuni en une solution simple.

Avec WIGO, rien ne vous arrête, en tant que famille ou entreprise. Sous la devise  “Allez-y encore et encore”, TBWA a créé une campagne surprenante. Le spot TV et les vidéos en ligne mettent en avant des ressorts Slinky quei symbolisent le produit : allez-y encore et encore, où que vous alliez. En matière d’affichage, les lettres de WIGO sont l’élément central. Avec un design aux couleurs vives, WIGO est visible partout : Abribus, billboards, affiches placardées dans des endroits inattendus, médias digitaux... De l’affichage spécial – tel que des Abribus et panneaux trivision qui tournent sans arrêt  – donne encore plus de ressort à la campagne. Cette dernière a été lancée lundi et durera 8 semaines.

Communiqué de presse

DOCX - 115 Kb

Isabel Broes


Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact