Telenet toont de positieve kracht van technologie met live data.

Als Telenet in één ding gelooft, dan is het wel de positieve kracht van technologie. En dat geloof is zo groot omdat we geloven in mensen. Omdat we zien welke geweldige dingen mensen elke dag doen met technologie. En hoeveel! Al die dingen samen, zorgen ervoor dat we er met z’n allen op vooruitgaan.
Om dat geloof kracht bij te zetten, barst onze nieuwe campagne dan ook van de cijfers. Live data van over het hele land, die in real time tonen hoe elke kleine daad voor grootse veranderingen zorgt. Een ongelofelijke realisatie!

Technologie is maar technologie, tot we er samen mee vooruitgaan.

191.226 Fitbit-gebruikers checken elke dag hoe fit ze zijn. En zo gaat onze algemene gezondheid erop vooruit. 36.746 gamende ingenieurtjes bouwen elke dag virtuele steden en bouwen zo aan hun talenten. 5215 mensen pakken dagelijks een Lime-step en pakken zo samen de mobiliteit aan. 11.234 ondernemers brachten hun etalage online. En hielden zo de economie draaiende.

Klaar voor morgen, met het internet van nu.

Het zijn maar een paar van de ontelbare voorbeelden waarin technologie een prachtige bijrol speelt. Voor die technologie zorgt Telenet met veel plezier. Zoals het strafste internet, waarmee je overal snel en veilig online bent. En waarbij je ook meteen geholpen wordt als dat nodig is. Zo ben je helemaal klaar voor de wereld van morgen.
De campagne vol straffe cijfers zal je de komende weken ongetwijfeld tegenkomen op (digitale) OOH, social media en display advertising. Met lokaal ook zeer gerichte en herkenbare uitwerkingen in Oostende, Sint-Niklaas, Mechelen, Hasselt & Kortrijk. 

Credits

DOCX - 14 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met