TELENET, VRT EN TBWA LATEN VLAANDEREN OPNIEUW DIGITAAL DUIKEN.

Ongeveer 7 jaar na de eerste Digitale Duik, waarmee Telenet samen met Ketnet ouders en kinderen dichter bij technologie én elkaar bracht, is nu heel Vlaanderen aan de beurt. In samenwerking met de hele VRT.

Dezelfde naam, maar met een nieuwe missie. Eén op twee Vlamingen heeft namelijk het gevoel dat er op digitaal vlak te veel te snel verandert (bron: digimeter). Daarom trekken Telenet en VRT voor deze nieuwe editie baantjes door Vlaanderen om alle inwoners van hun online koudwatervrees af te helpen.

Van maandag 15 april tot en met zaterdag 1 juni strijkt de Digitale Duik - in deze nieuwe vorm - vier dagen per week neer in een andere stad. In Mechelen, Hasselt, Oostende, Brugge, Leuven, Antwerpen en Brussel zullen Telenet-medewerkers klaarstaan om vragen te beantwoorden over technologische veranderingen en nieuwe tools.

Iedereen mee, dat is het motto. Herkenbaar via de sympathieke blauw-gele vormgeving, niet toevallig de kleuren van de twee initiatiefnemers. En ontwikkeld door TBWA. De eerste radio- en tv-spots van hetzelfde bureau en zusterbedrijf De Molenstraat zijn nu al te bekijken en te beluisteren. Iedereen Beroemd op VRT1, De Digihelpers op Radio2 en Generation M op MNM pikken later nog in.

John Porter, CEO Telenet: "Met Telenet willen we iedereen helpen om voorop te blijven in het digitale tijdperk. We zijn blij dat we die ambitie samen met VRT verder kunnen waarmaken tijdens de Digitale Duik. Ik ben fier op onze Telenet-experten die zich tijdens inspiratiesessies en adviesgesprekken zeven weken lang extra inzetten om iedereen mee op de digitale sneltrein te krijgen." ​ ​ 

Ontdek het volledige programma op www.digitaleduik.be

 

 


Creditlist .docx

DOCX - 78 Kb

Persbericht.docx

DOCX - 15 Kb

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact