TELENET, VRT EN TBWA LATEN VLAANDEREN OPNIEUW DIGITAAL DUIKEN.
15 april 2024
Ongeveer 7 jaar na de eerste Digitale Duik, waarmee Telenet samen met Ketnet ouders en kinderen dichter bij technologie én elkaar bracht, is nu heel Vlaanderen aan de beurt. In samenwerking met de hele VRT.
Dezelfde naam, maar met een nieuwe missie. Eén op twee Vlamingen heeft namelijk het gevoel dat er op digitaal vlak te veel te snel verandert (bron: digimeter). Daarom trekken Telenet en VRT voor deze nieuwe editie baantjes door Vlaanderen om alle inwoners van hun online koudwatervrees af te helpen.
Van maandag 15 april tot en met zaterdag 1 juni strijkt de Digitale Duik - in deze nieuwe vorm - vier dagen per week neer in een andere stad. In Mechelen, Hasselt, Oostende, Brugge, Leuven, Antwerpen en Brussel zullen Telenet-medewerkers klaarstaan om vragen te beantwoorden over technologische veranderingen en nieuwe tools.
Iedereen mee, dat is het motto. Herkenbaar via de sympathieke blauw-gele vormgeving, niet toevallig de kleuren van de twee initiatiefnemers. En ontwikkeld door TBWA. De eerste radio- en tv-spots van hetzelfde bureau en zusterbedrijf De Molenstraat zijn nu al te bekijken en te beluisteren. Iedereen Beroemd op VRT1, De Digihelpers op Radio2 en Generation M op MNM pikken later nog in.
John Porter, CEO Telenet: "Met Telenet willen we iedereen helpen om voorop te blijven in het digitale tijdperk. We zijn blij dat we die ambitie samen met VRT verder kunnen waarmaken tijdens de Digitale Duik. Ik ben fier op onze Telenet-experten die zich tijdens inspiratiesessies en adviesgesprekken zeven weken lang extra inzetten om iedereen mee op de digitale sneltrein te krijgen."
Ontdek het volledige programma op www.digitaleduik.be
Creditlist .docx
DOCX - 78 Kb
Persbericht.docx
DOCX - 15 Kb