Tequila\ & Agency.com racen met de Nissan Juke R op Facebook ​

De Nissan Juke R, waarvan er wereldwijd maar 2 bestaan, is geen gewone wagen. Het lichaam van de Juke, met het race-hart van een GT-R: een 3,8l V6 bi-turbo, 485 pk en 588 Nm koppel. Een racebom gemaakt om asfalt mee te vreten.

Om deze ultieme rebelse racemachine wat meer aandacht te geven, lanceert Nissan Belux een opmerkelijke wedstrijd op hun nog jonge Facebookpagina. De te winnen prijs: racen op een gesloten circuit niet ver van Parijs, in deze exclusieve snelheidsduivel. Sowieso een ervaring om nooit meer te vergeten! Wat moet je hiervoor doen? In de eerste plaats jezelf niet al te serieus nemen! De Nissan Motor Karaoke zal gegarandeerd enkele beschamende prestaties opleveren. Je kruipt namelijk achter het stuur van de Juke R en racet op een circuit. Je bent verbonden met de webcam en micro van de computer en moet zelf voor het geluid van de brullende motor en gierende banden zorgen. Daarna share je het (gênante) resultaat en verzamelt zoveel mogelijk stemmen!

https://www.facebook.com/pages/Nissan-Belux/382953378413344?sk=app_292716960800904

Neem voor meer info contact op met Creative Director Online & Brand Activation - Agency.com\TBWA - gpauwels@agency.com - 0496 523570

PB---Facebook---Nissan-Juke.docx

DOCX - 33 Kb

Gert Pauwels

Agency.com/TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met