Tester votre futur quartier avant d’y habiter ? Grâce à CBC Banque et TBWA, c’est désormais possible !

C’est bien connu, le Belge a une brique dans le ventre. Et s’il a bien souvent un rêve immobilier, il a aussi des exigences quant à l’endroit où le réaliser: pour 82% des Belges, le quartier est le critère le plus important dans le choix d’un bien immobilier. Car si un quartier peut plaire, il peut aussi receler des inconvénients et nuisances qu’il serait dommage de ne découvrir qu’une fois emménagé…

C’est pour éviter ces mauvaises surprises et aider ceux qui ont décidé d’avancer que CBC Banque et TBWA ont créé “La nuit porte conseil”, une action qui offre la possibilité aux futurs propriétaires de tester le quartier qu’ils envisagent d’habiter. Comment ? En y séjournant pendant une nuit ou plus dans un logement Airbnb. Histoire de voir par eux-mêmes si la réalité correspond bien à leur rêve immobilier.

Avec “La nuit porte conseil”, les futurs propriétaires peuvent désormais continuer d’avancer en sachant où ils mettent les pieds !

La campagne est à découvrir dans les agences CBC Banque, en radio et sur Internet.

Vous voulez tout savoir sur cette action ? Rendez-vous sur lanuitporteconseil.be

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Emilie Kino TBWA Brussels
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A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

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The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

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