Touring biedt gratis pechverhelping op valentijn

Autopech komt altijd ongelegen en zeker op de dag van de geliefden. Maar deze valentijn geraakt iedereen op tijd op zijn romantische date! Op 14 februari biedt Touring immers gratis pechverhelping in heel België. De Touring-wegenwachters zullen die dag trots hun rode stickers ‘Gratis pechverhelping op 14 februari’ op hun wagens kleven. Zodra je uit de nood bent, vertrekt iedereen bovendien met een Galler-pralineduo én de sticker van de dag: ‘Just rescued’!

Of je nu op 14 februari onderweg bent naar een romantische afspraak, naar je werk of gewoonweg naar de winkel: Touring helpt je binnen het uur weer op weg. “Onze wegenwachters staan klaar om alle geliefden in België[1] uit de nood te helpen, of ze nu lid zijn van Touring of niet. Touring staat garant voor je mobiliteit. De missie van Touring is je te helpen het leven makkelijk te maken !”, zegt Touring. Het enige dat je moet doen, is het noodnummer 070 344 777 draaien.

De gratis interventie is geldig voor autopech als gevolg van een technisch probleem dat voorvalt op 14 februari. De interventie omvat de herstelling en sleping – beperkt tot 40 km vanaf de plaats van de panne (wat overeenstemt met 80% van de interventies).

Touring lanceert op 5 februari de Valentijnsactie met een filmpje op het internet. Wordt vervolgd!

Vanaf 5 februari ook afspraak op: http://www.touring.be/valentin, http://www.facebook.com/touring en https://twitter.com/TouringTweets



[1] Enkel voor particulieren

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact