Touring en TBWA lanceren eerste wielerklassieker voor e-bikes

Wie altijd al gedroomd heeft om zelf de Kwaremont of Hotond op te fietsen maar toch dat tikkeltje extra kracht mist, krijgt nu een elektrisch duwtje in de rug dankzij Touring. De mobiliteitsorganisatie ontwikkelde samen met TBWA en Cycling in Flanders de e-Ronde: een uniek parcours, uitgestippeld samen met voormalig Ronde Van Vlaanderen winnaar Johan Museeuw. Vanaf 1 september kan je hier de iconische locaties van de wielerklassieker ontdekken. Wie zich inschrijft om deel te nemen, geniet tijdens het parcours van de gratis fietsbijstand van Touring voor zorgeloos fietsplezier.

“Fietsen is sinds de Corona-crisis echt enorm populair geworden bij de Belgen en dat willen we ten volle blijven aanmoedigen”, geeft Touring aan.

Om de e-Ronde extra in de kijker te zetten, organiseerden TBWA en Touring alvast een verkenningsronde met vier verschillende Museeuws. Dé Johan Museeuw, samen met drie iets minder bekende naamgenoten. Want de tijd dat enkel dé Museeuw de ronde kon rijden is dankzij de e-Ronde verleden tijd. Het resultaat daarvan goten ze in een plezante promotiefilmp.

Touring roept alle wielerliefhebbers op om deel te nemen aan deze unieke belevenis. Inschrijven voor de e-Ronde kan vanaf vandaag op campagne.touring.be/nl/eronde.

Wie zich inschrijft, ontvangt tijdens hun e-Ronde gratis fietsbijstand en maakt meteen ook kans om een elektrische fiets te winnen. De e-Ronde van Touring met gratis fietsbijstand loopt van 1 tot en met 30 september.

Contacteer ons
Anneleen Coppens Consultant Reputation & PR, TBWA Reputation
Anneleen Coppens Consultant Reputation & PR, TBWA Reputation
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium