Touring en TBWA laten levenspaden kruisen in nieuwe campagne.

Of je nu onderweg bent met de auto, fiets of step, op vakantie bent of niet, of je een belangrijke rit maakt of een dagdagelijks traject... Touring staat altijd klaar. Vanuit dit inzicht ontwikkelde TBWA een gloednieuwe campagne voor het bijstandsbedrijf onder de leuze ‘Welk pad je ook kiest’. Daarin volgen we twee beste vrienden die elk hun eigen weg uitgaan, maar toch steeds op één of andere manier dichtbij zijn. Net als Touring.

De diensten van Touring zorgen voor gemoedsrust onderweg doorheen elke fase van het leven, welk leven je ook leidt. Naast z’n rol als mobiliteitspartner, autobijstand en medische bijstand in het buitenland, biedt Touring ook services aan die perfect op maat zijn van de mobiliteit van vandaag zoals e-assistance, Touring Glass, fietsbijstand en het multimodale aanbod van Move-On. Dit alles past binnen de ‘Lead mobility for a better life’ positionering van het bedrijf, wat het met deze spot dan ook in de verf zet.

“Achter elke Touring-interventie zit een verhaal, of dat nu in België is of voor medische assistentie in het buitenland. Daarom wouden we een spot die zo echt mogelijk in het leven stond, en herkenbaar is voor velen”. Zo zegt Catherine L’Olivier, Head of External Communication & Branding bij Touring.

De spot werd opgenomen met een op en top Belgische cast, crew en het Belgische regisseursduo Norman Bates. Bovendien werden ook scènes in het binnenland opgenomen, in samenwerking met het productiehuis Lovo. Uiteraard onder de strikte veiligheidsnormen van de heersende pandemie.

De campagne is vanaf begin december te zien op de Belgische televisiezenders en online.

Persbericht

DOCX - 14 Kb

Credits

DOCX - 21 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact