Touring en TBWA laten levenspaden kruisen in nieuwe campagne.

Touring en TBWA laten levenspaden kruisen in nieuwe campagne.

Of je nu onderweg bent met de auto, fiets of step, op vakantie bent of niet, of je een belangrijke rit maakt of een dagdagelijks traject... Touring staat altijd klaar. Vanuit dit inzicht ontwikkelde TBWA een gloednieuwe campagne voor het bijstandsbedrijf onder de leuze ‘Welk pad je ook kiest’. Daarin volgen we twee beste vrienden die elk hun eigen weg uitgaan, maar toch steeds op één of andere manier dichtbij zijn. Net als Touring.

De diensten van Touring zorgen voor gemoedsrust onderweg doorheen elke fase van het leven, welk leven je ook leidt. Naast z’n rol als mobiliteitspartner, autobijstand en medische bijstand in het buitenland, biedt Touring ook services aan die perfect op maat zijn van de mobiliteit van vandaag zoals e-assistance, Touring Glass, fietsbijstand en het multimodale aanbod van Move-On. Dit alles past binnen de ‘Lead mobility for a better life’ positionering van het bedrijf, wat het met deze spot dan ook in de verf zet.

“Achter elke Touring-interventie zit een verhaal, of dat nu in België is of voor medische assistentie in het buitenland. Daarom wouden we een spot die zo echt mogelijk in het leven stond, en herkenbaar is voor velen”. Zo zegt Catherine L’Olivier, Head of External Communication & Branding bij Touring.

De spot werd opgenomen met een op en top Belgische cast, crew en het Belgische regisseursduo Norman Bates. Bovendien werden ook scènes in het binnenland opgenomen, in samenwerking met het productiehuis Lovo. Uiteraard onder de strikte veiligheidsnormen van de heersende pandemie.

De campagne is vanaf begin december te zien op de Belgische televisiezenders en online.

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium