TWEE NIEUWE VERSTERKINGEN BIJ REPUTATIETEAM VAN TBWA

 

Twee nieuwe senior consultants zijn het PR-team van TBWA komen versterken: Jacinta De Deckere en Anne-Cécile Collignon. Deze verse krachten maken deel uit van de nieuwe organisatie van de divisie, die sinds oktober 2022 werd overgenomen door Peter Otten, voordien MD van het communicatiebureau Ketchum Belgium en de communicatieteams van Hill+Knowlton Strategies Brussels.

TBWA Reputation biedt PR-services en reputatiecampagnes op maat aan die geïntegreerd zijn in een globale communicatievisie en -strategie.

Anne-Cécile Collignon wordt verantwoordelijk voor Consumer & Lifestyle klanten. Deze creatieve bureauveteraan zette eerst haar tanden in Famous, waar ze bleef tot de lancering van Famous Relations, voordat ze overstapte naar mortierbrigade, waar ze 4 jaar lang verantwoordelijk was voor de PR-uitdagingen van de klanten. Daarna besloot ze over te stappen naar de klantzijde om een nieuwe uitdaging aan te gaan als Communications, Brand & PR Manager bij Sabam, een functie die ze bijna 3 jaar bekleedde. Ze is begin augustus begonnen als Client Service Director en is tegelijkertijd de tussenpersoon voor alle klanten die worden beheerd door de Reputation-afdeling van TBWA en tegelijkertijd samenwerken met andere TBWA-divisies zoals Marketing, Experience, Innovation of Branding & Advertising.

Anne-Cécile: "Meewerken met het Reputatieteam van TBWA is een geweldige kans. De leiding nemen over de Consumer & Lifestyle klanten was de logische volgende stap in mijn carrière. Ik heb een atypisch PR-profiel dat zich in de loop der jaren heeft gevormd en waardoor ik een breed spectrum aan communicatieve vaardigheden heb opgedaan. Ik wil graag de mouwen opstropen om TBWA Reputation en haar klanten verder te ontwikkelen en ik ben blij om terug te keren naar mijn eerste liefde, de reclamewereld."

 

Jacinta De Deckere werkte jarenlang bij Ketchum Brussel, waar ze haar carrière begon en zich opwerkte tot Business Unit Director verantwoordelijk voor de portefeuilles Healthcare en Crisis & Change. Jacinta heeft uitgebreide ervaring in geïntegreerde communicatie. Ze werkte voor klanten in uiteenlopende sectoren, zowel in België als internationaal. Ze neemt nu de leiding van de Corporate klanten van TBWA\Reputation als Client Service Director.

« Ik geloof hard in de kracht van geïntegreerde communicatie, waarbij verschillende disciplines – gaande van strategie, over creatie tot productie – transparant en onder één dak samenwerken. Het is die integratie die ons in staat stelt om écht impactvolle campagnes voor onze klanten te creëren.»

Jacinta geniet momenteel van haar zwangerschapsverlof en start begin oktober met haar nieuwe job.

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met