UP laat huizen aan het woord!
ENGIE en TBWA starten de energierevolutie bij je thuis
19 maart 2019
Met de lancering van UP, het eerste energietotaalpakket waarmee je je verbruik perfect onder controle hebt, zet ENGIE definitief de stap van energieleverancier naar service provider.
Vorig jaar pakte ENGIE uit met een ambitie: van heel ons land een rolmodel maken in energie-efficiëntie door het steeds slimmer te maken, met UP. ENGIE deed dat al in bedrijven en voor gemeenten, maar schakelt nu nog een versnelling hoger met een concreet product voor de mensen thuis: UP. Het eerste totaalpakket waarmee je je verbruik perfect onder controle hebt. Een pakket met energie én services inbegrepen, waarmee ENGIE meteen ook beantwoordt aan de verwachtingen van de consument.
Annick Rossey, Chief Marketing and Sales Officer ENGIE: “Uit een bevraging bij de Belgen bleek dat zij van hun energieprovider in de toekomst meer verwachten dan louter energielevering. Ze vragen ook advies en ondersteuning. UP is daar een perfect antwoord op.”
En wat ís UP nu precies? Dat doen de huizen die in de vorige campagne al vrolijk ‘move on UP’ zongen, nu heel gedetailleerd uit de doeken. Dankzij hun nieuwe energiebewustzijn, leven ze op en kunnen ze nu persoonlijk (of is het perhuislijk) op tv, radio en online zelf vertellen wat ze nu allemaal precies kunnen dankzij UP.
UP is het eerste pakket dat bij de klanten thuis energie verenigt met diensten, een revolutionair energietotaalpakket waarmee je thuis een stuk energie-efficiënter wordt. En met alle huizen samen een hele stap UP.
Florence Coppenolle, Chief Communication & CSR Officer Benelux ENGIE Group: “Voor de lancering van het UP-aanbod trekken we onze UP-campagnestijl door. Het zijn de huizen die het woord nemen, en de voordelen van UP op een simpele manier verwoorden, want UP laat je huis echt met je communiceren. UP maakt je huis energieslim, en zo maken we met z’n allen heel ons land wat energie-efficiënter.”