UP laat huizen aan het woord!

ENGIE en TBWA starten de energierevolutie bij je thuis

Met de lancering van UP, het eerste energietotaalpakket waarmee je je verbruik perfect onder controle hebt, zet ENGIE definitief de stap van energieleverancier naar service provider.

Vorig jaar pakte ENGIE uit met een ambitie: van heel ons land een rolmodel maken in energie-efficiëntie door het steeds slimmer te maken, met UP. ENGIE deed dat al in bedrijven en voor gemeenten, maar schakelt nu nog een versnelling hoger met een concreet product voor de mensen thuis: UP. Het eerste totaalpakket waarmee je je verbruik perfect onder controle hebt. Een pakket met energie én services inbegrepen, waarmee ENGIE meteen ook beantwoordt aan de verwachtingen van de consument.

Annick Rossey, Chief Marketing and Sales Officer ENGIE: “Uit een bevraging bij de Belgen bleek dat zij van hun energieprovider in de toekomst meer verwachten dan louter energielevering. Ze vragen ook advies en ondersteuning. UP is daar een perfect antwoord op.”

En wat ís UP nu precies? Dat doen de huizen die in de vorige campagne al vrolijk ‘move on UP’ zongen, nu heel gedetailleerd uit de doeken. Dankzij hun nieuwe energiebewustzijn, leven ze op en kunnen ze nu persoonlijk (of is het perhuislijk) op tv, radio en online zelf vertellen wat ze nu allemaal precies kunnen dankzij UP.  

UP is het eerste pakket dat bij de klanten thuis energie verenigt met diensten, een revolutionair energietotaalpakket waarmee je thuis een stuk energie-efficiënter wordt. En met alle huizen samen een hele stap UP.

Florence Coppenolle, Chief Communication & CSR Officer Benelux ENGIE Group: “Voor de lancering van het UP-aanbod trekken we onze UP-campagnestijl door. Het zijn de huizen die het woord nemen, en de voordelen van UP op een simpele manier verwoorden, want UP laat je huis echt met je communiceren. UP maakt je huis energieslim, en zo maken we met z’n allen heel ons land wat energie-efficiënter.”

Visual UP
Visual UP
Contacteer ons
Gaetano Palermo ENGIE
Gaetano Palermo ENGIE
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium