Van McDonald’s en TBWA krijg je meer dan verwacht met McValue

Meer doen om meer te krijgen? Dankzij McDonald’s hoeft dat niet.

Diegem, 1 september - Met het nieuwe voordeelplatform McValue wil McDonald’s België nog meer geven aan al haar fans. Dankzij McValue krijg je vanaf nu nog meer waar voor je geld: wisselende deals of extraatjes, voor verrassend lage prijzen. Zo krijg je altijd meer dan je verwacht, zonder dat je er iets geks voor hoeft te doen. Geen Big Mac-tattoo of geschoren M in je kapsel nodig: gewoon jezelf zijn en McDonald’s doet de rest.

Dat is ook de insteek van de campagne van TBWA voor McValue : klanten die heel veel – zelfs te veel – doen om meer te krijgen. Maar zoals eerder gezegd: met McValue moet dat allemaal niet. ​

De campagne komt tot leven in een film over een té enthousiaste fan die er echt alles aan doet om iets extra te scoren, maar ook op social, op affiches en in radiospots, waarin klanten hun stem luid en duidelijk laten horen.

 

Een extra zoetje of zoutje voor maar 1 euro

De eerste McValue deal? Een extraatje bij je Large McMenu® voor slechts 1 euro. Vanaf 26 augustus kun je bij een Large McMenu® kiezen voor 4 extra Chicken McNuggets® of een Sundae, voor slechts 1 euro meer. Geen social media challenges, geen gekke stunts om beloond te worden: gewoon bestellen is genoeg. Met McValue krijg je dus écht meer dan je verwacht. Dit is een tijdelijk aanbod*, dus snel zijn is de boodschap!

Het bieden van meer waarde voor de klant blijft een centrale missie voor McDonald’s België. Want we weten dat een maaltijd bij McDonald’s vaak smaakt naar meer, en met McValue kan dat zonder dat je portemonnee het merkt.

"Met McValue willen we onze klanten tonen dat groot genieten niet duur hoeft te zijn. Het staat voor verrassend veel krijgen, zonder dat je er moeite voor hoeft te doen, zoals met dat extraatje voor 1 euro bij je menu. Zo maken we het makkelijk en betaalbaar om met het hele gezin of samen met je vrienden een leuk én lekker moment te delen", zegt Raffaele Daloiso, Managing Director bij McDonald’s België.

 

De Chicken Bacon Burger maakt zijn intrede

Vanaf 26 augustus verwelkomt McDonald’s bovendien een nieuwe burger op het menu: de Chicken Bacon Burger. Een zacht en luchtig broodje, knapperige kipfilet, krokant spek en een romige baconsaus vormen samen een eenvoudige, smaakvolle combinatie. Deze burger is de perfecte keuze om je honger te stillen, en dat voor een vriendelijk prijsje.

 

* Aanbod geldig van 26/08 tot en met 22/09 of tot uitputting voorraad.

 

Creditlist McValue.docx

DOCX - 109 Kb

 

Contacteer ons

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met