Verder kijken naar de film als je naar boven bent gestuurd door je ouders? Zelfs dat kan met Yelo TV.

Dat Telenet tv-kijken een compleet nieuw gezicht geeft met Yelo TV, is al langer bekend. Vandaag kan je al live kijken op elk scherm in huis, programmeren vanuit je auto of op het werk enz. En de functies van Yelo TV breiden nog steeds uit: vanuit het nieuwe Yelo TV-menu, kan je nu zelfs naar opgenomen programma's kijken op je smartphone, tablet en computer. TBWA maakte zonet 3 tv-spots, telkens rond één van de plezante mogelijkheden van Yelo TV.

Naar boven, goesting en barbecue

Zoals we van Telenet gewend zijn de laatste jaren, zijn alledrie de spots gebaseerd op een dagelijkse situatie, waarin de technologie van Telenet tot nieuwe, plezante mogelijkheden leidt.

In de eerste commercial 'Naar boven' pauzeert een papa een film net op het moment dat de actrice haar bh wil losknopen. Dankzij Yelo TV kan jonge zoon toch boven verder kijken op zijn tablet. In 'Goesting' zoekt een jong koppel een plekje om alleen te zijn, wat niet lukt omdat in elke kamer huisgenoten naar tv zitten te kijken op laptops, smartphones enz. In 'Barbecue' ten slotte vraagt een single vrouw aan een man of hij niet naar huis moet om naar het voetbal te kijken. Nee hoor, antwoordt hij, terwijl hij onder tafel de match gewoon opneemt via zijn smartphone.

Drie mogelijkheden van Yelo TV, drie keer geregisseerd en in goede banen geleid door Frank Devos bij Caviar.

PERSBERICHT-yelo-tv-feature-spots.docx

DOCX - 153 Kb

Nicolas De Bauw

TBWA - Client Service Director Telenet

Valerie Vleminckx

TBWA Brand Manager

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met