VERITAS en TBWA op zoek naar logica in vrouwenlogica

Veritas maakt het makkelijk én leuk voor vrouwen om zichzelf te zijn in de mode van vandaag. Daarom bieden ze een uitgebreid gamma accessoires, ideeën en ingrediënten om zelf aan de slag te gaan zodat vrouwen hun persoonlijkheid in de verf kunnen zetten. De nieuwe tactische radiocampagne van communicatiepartner TBWA zet de oneindige mogelijkheden van Veritas heel vrouwelijk in de verf.

Hoe denken vrouwen? Waarom denken ze zo? Wat hebben ze nodig? En hoe kan Veritas hen daarbij helpen?

Met deze vragen gingen Veritas en TBWA aan de slag voor een tactische radiocampagne. Het resultaat is een reeks radiospots met de titel ‘Zo logisch is vrouwenlogica.’

Telkens hoor je een vrouw luidop nadenken en allerlei argumentaties uiteenzetten. Die redeneringen zullen voor mannen misschien niet altijd even logisch zijn, maar voor vrouwen des te meer. En voor elke vrouwelijke logica heeft Veritas wel een oplossing. Je vindt bij Veritas dan ook heel wat: van kleine accessoires tot leuke handtassen en fancy homewear.

De 30” spots zullen vanaf september op de radio te horen zijn en lopen heel het najaar door op volgende zenders JoeFm, Qmusic, Studio Brussel, MNM, Nostalgie, NRJ, Contact & Bel RTL.

Persbericht-Veritas.docx..docx

DOCX - 161 Kb

RAD-Veritas-Dec_Cadeau.mp3

MP3 - 1.1 Mb

RAD-Veritas-Okt_Dubbel.mp3

MP3 - 1.1 Mb

RAD-Veritas-Sept_7voor1.mp3

MP3 - 1.1 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met