Weg met saaie saloncondities. Dit jaar vind je dankzij MINI en TBWA de MINI die perfect bij jou past.

Binnenkort start dé periode waarin de strijd om de beste saloncondities losbarst. Bij MINI doen ze het dit jaar anders. In de plaats van je te bombarderen met hun modellen en grootse saloncondities, helpen ze je om de MINI te vinden die het beste bij jouw levensstijl past. Want er is écht een MINI voor iedereen.

En dat bewijzen ze door 12 verschillende MINI-fans in de kijker te zetten: grote gezinnen, zelfstandige singles en alles daartussen. Om die fans te vinden, werd een oproep op Facebook geplaatst. Meer dan 600 enthousiaste fans schreven zich in voor deze bijzondere samenwerking. Daaruit werden 12 unieke profielen gekozen. Allemaal verschillend en toch allemaal MINI.

Samen met deze 12 fans heeft TBWA de campagne vertaald naar TV, print en digitaal. Overal ligt de focus op de fans en hun unieke levensstijl en is de belangrijkste boodschap: surf naar MINI.be en vind ook de MINI de bij jou past. Door een antwoord te kiezen op één eenvoudige vraag, wordt berekend welk model jouw unieke match is. Zelf ook benieuwd welke MINI bij jou past? Vul hier https://www.mini.be/nl_BE/home.html de test in.

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium