Y a encore plus de poulet. Et encore plus de poulet chez McDonald’s® !

Le poulet fait à nouveau fureur chez McDonald’s® avec la nouvelle Crispy Chicken Sharing Box ! La box dont le nom est difficile à prononcer mais le contenu siiiii facile à partager. Mais pourquoi nouvelle ? Parce qu’il y a des Chicken Tenders dedans. Elle attend vos petits doigts gourmands dès ce mardi 5 juillet. Avec le renfort d’une campagne imaginée par McDonald’s® et TBWA, diffusée en TV, en digital et sur les réseaux sociaux.

Ce n’est pas parce qu’on prépare du poulet avec amour et force gesticulations qu’on aura du succès auprès de la famille. Le spot TV de la campagne le montre clairement : rien ne vaut la nouvelle Crispy Chicken Sharing Box pour savourer du bon poulet en famille. Surtout cette nouvelle version, avec des Chicken Tenders ! Donc : 9 Chicken McNuggets®, 3 Wings et 3 Tenders. Avec du croquant, du savoureux, des sourires, de la complicité, du partage. Que faut-il de plus pour le bonheur des affamés de poulet ? Une nouvelle sauce. Mais chut ! Elle ne sera là que le 12 juillet. Et pour le moment, c’est secret défense.

Alors, à partir du 5 juillet, on pense poulet, on devient poulet, on est poulet ! Du poulet chez McDonald’s®, et nulle part ailleurs.

 

 

Credits

DOCX - 85 Kb

Communiqué de presse

DOCX - 78 Kb

 

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact